Günümüzde; televizyon, gazete, radyo gibi iletişim araçlarını reklam yapmak için yetersiz bulan firmalar başka alternatiflere yönelim göstermektedir. Bu noktada da İndoor ve Outdoor Reklamlar devreye girmektedir. İndoor ve Outdoor Reklamlar başarıyı yakalayarak hedef kitleye ulaşmada etkili yöntemlerden biridir.
İndoor / Outdoor Reklamlar
İndoor Reklamlar
İndoor Reklamlar, iç mekanlarda konuşlandırılmış hedef kitlenize görsel olarak ulaşabileceğiniz reklam mecralarındadır. İndoor Reklamlar; kendini tekrar eden yapısı ile işletmenizin hedef kitleniz ile akılda kalıcı bir yer edinmektedir.
Özellikle Oteller, Hastaneler, Alışveriş Merkezleri, Metro ve Toplu Konutlarda (Site) otopark giriş ve çıkışlarında; Asansörlerde, blok giriş çıkışlarında doğru konum ve boyutu, kusursuz yön göstergesi, tasarımı ve iç mimari ile bütünleşen yapısı ile konuşlandırılmaktadır.
İndoor Reklamlar olarak başlıca asansör içi reklam, kapı kapı dağıtım, homeboard reklamları, cpl raket reklamları gibi reklam seçenekleri bulunmaktadır.
Outdoor Reklamlar
Outdoor Reklamlar; mevcut ve potansiyel müşterinizi karşılayan ya da onlara hayatın tam aktığı yerde; sokaklarda, caddelerde seslenen yegane reklam mecralarıdır. Outdoor reklamlar yani açık hava reklamcılığı; hedef kitleye aracısız ulaşmak, bilinç altına yerleşmek ve prestij sahibi olmak isteyen firmaların tercih ettiği en etkili reklam mecrasıdır.
Firma totemleri ve tabelaları, direk yönlendirmeleri, cephe giydirmeleri, billboard, megalight, raket, otobüs durak reklamları, megaboard reklamları, dijital panolar, otobüs ve araç reklamları ve aklınıza gelebilecek dinamik her türlü reklamı outdoor reklam alanları olarak yer edinmektedir.
Billboard
Popülarite olarak akılda kalıcı etkisi ile müşterilerimizin en çok tercih ettiği reklam mecralarından biri olmuştur. Billboard en büyük avantajı yoğun trafik içerisinde yaya ve sürücülere aynı anda ulaşabileceği stratejik noktalardadır.
Broşür Dağıtımı
Yeni işletmelerin oluşturduğu kampanya ve ürünlerini kısa ve öz bir şekilde tanıtmak için ideal bir yöntemdir.
Asansör İçi Reklamlar
Asansör Reklamları, kapalı alanlarda insan sirkülasyonun yoğun olduğu Alışveriş merkezleri, metro, toplu konut projelerinin asansörleri, günümüzün diğer bir etkili reklam mecralarından biridir.
Araç Giydirme
açık hava reklamcılık denildiğinde hazırlanan reklam çalışmasının hedefe ulaşması açısından en önemli ve düşük maliyetli reklam araçlarından biridir.
Homeboard Reklamlar
Toplu konut projelerinin dış cephelerinde, blok giriş ve çıkışlarında bunun yanı sıra lobilerde hedef kitlenize görmesi için uygun şekilde konumlandırılmış indoor reklamları mecrasıdır.
Duvar Giydirme
Açık hava reklamcılık denildiğinde hazırlanan reklam çalışmasının hedefe ulaşması açısından en önemli ve düşük maliyetli reklam araçlarından biridir.
Açık Hava Reklamcılık
İndoor / Outdoor
Digital Reklamcılık Açık Hava Reklamcılık
Türkiye’de 2018 yılı Açık Hava Reklam Yatırımları %5 büyüme
2018 yılında Açık Hava Reklam yatırımları önceki yola göre 5% büyüme gerçekleştirerek 800 Milyon ₺ civarında ciro yapmıştır. Türkiye’de işletmelerin kampanyalarda en yaygın kullanılan reklam üniteleri Billboard, CLP Raket, MegaLight gibi reklam mecralarına yapılan yatırım oranı payı 78% yükselmesi dikkat çekmektedir.
Büyük alanlara yani duvar, cam giydirme tarzı reklam yatırımları 94 Milyon ₺ görülmüştür. Toplam Açık Hava yatırım oranı payı 12% olarak belirlenmiştir.
2018 yılında Türkiye Açık Hava Reklamcılık mecrasında digital reklam yatırımları 85 milyon ₺ ulaşmış, yatırım oranı payı ise 10% olarak hesaplanmıştır.
Geleneksel reklamcılık mecraları halen diğer reklam mecralarına oranla daha talep edilmektedir.